En aquest enllaç trobareu les instruccions que ha enviat el Consorci d'Educació de Barcelona per sol·licitar l'ajut de menjador per al curs vinent, que únicament serà en modalitat telemàtica. En el document trobareu l'enllaç per sol·licitar l'ajut i telèfons de consulta per a la seva tramitació. També teniu informació sobre el llindar econòmic per obtenir l'ajut.

Podeu realitzar aquest tràmit del 27 de maig al 18 de juny o del 06 al 17 de setembre. Tingueu en compte que si feu la sol·licitud en el primer període, arriben abans els llistats provisionals dels alumnes/as beneficiaris/es de l'ajut i podreu començar gaudir d'aquest.

Per fer la sol·licitud us demanaran l'IDALU de l'alumne/a. Els alumnes/as que tenien l'ajut el curs 2020-2021 el rebreu per SMS i la resta d'alumnes/as el podeu demanar a administracio_vall@edu.anamogas.org o trucar al 93.359.13.95 ext.2

Un cop finalitzada la sol·licitud us podreu descarregar un resguard que heu d'imprimir i signar per entregar a secretaria amb cita prèvia o enviar escanejat a administracio_vall@edu.anamogas.org

Destacado: